Tuesday, May 25, 2010

kisah lipas & aku

aku benci kau!! ee benci benci!!
hahahaha


ok, mari ketawa dulu k (hahahaha)
alkisah nya aku dan sang lipas
aku bukan takut dengan lipas pun, aku segan je sesunggut dengan janggut lipas tu
serius tak takut, segan je
hahahahaha

kisah bemula bila aku ngah khusyuk bawak keta
tekejut la wei tiba tiba ade janggut lipas tepi muka aku
si lipas tu punya pasal sebaik aku tak accident
sebaik lah aku tak langgar keta depan
kalau bukan sebab aku kat tengah jam
aku dah lame nak kua keta
SERIUS! (tengok betapa segan nya aku ngan lipas kan, hahaha)

takut la doh
aku rasa lipas tu spesies atok lipas la kot
sebab cam nampak muka tua je
ish sebaik lah lipas tu lua tingkap keta
tapi still segan ngan lipas

nak di tambahkan cita
punya bongok kan aku siap call mak aku (nak tanye something)
ok, mak tak angkat
so, aku call boyfie
setakat nak tanya lipas leh masuk dalam keta ikut side mirror tak???
bodoh siot aku!! (tengok betapa bongok nye aku sampai tak leh pikir pakai akal!! agaknya aku pikir pakai pale lutut kot!! hahahaha)
yang ni memang lawak
cam tak perlu lah nak tanya soalan bongok ye tak?
sebenarnya aku ngah takut
kalau lipas tu masuk dalam keta aku memang berani jamin aku accident time tu
ish serius wei

note: lepas pengalaman camni, rajin rajin la kemas dan cuci kereta anda (keta aku sentiasa bersih tp agaknya aku kena bersih kan gile gile kot. hahaha)
tapi kalau aku kat umah sewa, takde hal la sebab diba boleh bunuhkan lipas tu. yang ni buat aku sayang kat diba lebih. hehehe

No comments: