Saturday, May 15, 2010

musim kemarau

aku emo kejap hari ni
tah, nak datang bulan dah kot. haha!

sebab, aku taktau
pantang ade kurang sikit mesti aku nak lawan
elok aku tuka course amik lawyer je la. hahaha
tah pape la aku ni
tah bile aku nak matang kan? (pikir jap -.-")
tak pernah sekali jadi matang (eh ape pulak, ade kot sekali sekale, kot lah)
sekali kena marah daa
padan muke kau kan til?
degil sangat ni sebab tu orang naik pening nak layan
orang dah penat balik keja, sibuk nak tu la, nak ni la (seseorang bekata)
marah je keja aku, tu tingtong je
cuba lah bawak besaba
ish ish!
pantang tak kena, aku balun semua!
tibai semua sampai orang naik nyampah layan (padan la muke aku! haha)
haih

ok cukup mase bedrama
tak boleh la tiap mase musim bunga je
kang orang sekeliling jeles pulak
biar la sesekali belakon
kena la ade musim kemarau lak kan
hahaha

ok, ni gamba lepas musim kemarau. kejap je dah jadi musim bunga balik
biase la buat drama samarinda dalam blog
mane leh cita terangan, kang macam bawak hal rumah tangga (insyallah, amin..)
:))

ok, ni gamba mase kua dengan saf @ dagang ampang

see? dalam hati ade taman la der (ni bukan lakonan mesra yang aku selalu buat di kala begaduh ok, ni setulus ikhlas. ewww!! wakakaka) :p

gamba epul, saf & dibadibo (ish epul ni tecocok saf kang!)

ramzul , atil & ori (biase la aku kena senyum dengan camera, dorang tak perlu. haha)

bobby & ramzul (mamat baju merah ni biase la dengan gaya poyo nye, pls abaikan)

ori & adamo
ok, bye.

note: semua gamba di cilok dari album dibadibo tapi dah di edit oleh ku. haha

No comments: