Wednesday, August 11, 2010

Ramadan al-Mubarak

happy fasting mak ayah, along, ana, mina & all muslims :)

becerita tentang bulan Ramadhan
tahun ni merupakan tahun pertama bepuasa sebagai orang bekeja
jadinya, masa mungkin akan berlalu dengan pantas
sambil menyiapkan keja yang sangat banyak ni -.-"
oops jangan merungut!
hee

tahun ni masuk tahun ke-4 aku berpuasa bersama buah hati
huhu gedik betul
teringat puasa pada tahun lepas
cerita kelakar tentang kami

bape minit lagi sambil menunggu azan maghrib
aku tak ingat pasal apa, hari itu aku menjadi gadis emo
haha
aku tak ingat aku membebel pasal apa dengan boyfie
dan sedang enak membuka juadah bebuka (sambil mulut tengah membebel bebel)
dush... alamak!!! aku dah jatuh kan air soya ke dalam mi boyfie
muka aku dah cuak, dalam hati bekata, 'mampus aku kali ni, duk bebel time nak bebuka lagi'
tapi secara jujurnya aku mengaku disini yang aku sangat sedih masa tu
sebab boyfie masih makan mi tu :'( hukhuk
dan di kesempatan ni, aku nak minta maaf banyak banyak dengan boyfie
sebab dah tumpahkan air soya dalam makanan dia dan tidak di marah masa tu
boyfie seorang yang cool, dia tak mungkin cepat melantun dan marah
hee :D

ok bye!

No comments: