Sunday, November 28, 2010

28 nov


28 nov lahirnya adik aku yang buatkan orang lain kurang sayangkan aku yang sangat comel mase kecik
bukan ape sebab adik aku lagi comel kot
maybe die putih sikit mase baby (boleh pulak compare kaler kulit)
tapi bila dah besar kakak die jugak yang comel ;p
genap umur die 18 tahun
hahaha tua dah!!

becerita tentang kejutan untuk adik
memandangkan die sedang xm
tak dapat lah die celebrate birthday die dekat kajang ku sayang
haihh tapi tak pelah
kali ni kejutan paling sempoi
celebrate celah kantin tempat die blaja
huahuahua

dari kl ke melaka
otw pegi tu aku tido jelah
mentang mentang bukan aku yang drive memang tebaik lah
tau tau dah sampai
eh cepat pulak sampai kan
haha


bday girl!


with mom


ni sorang lagi adik aku gedik


confuse. sape yang gedik sebenarnya adik ke kakak?
hahaha




selamat malam.

2 comments:

zz said...

kak atyl comel kot :p

atil said...

hehehe eqa comel jgk ;)