Saturday, November 27, 2010

memori lame




breakfast hari ni
milo suam + biskut munchy's ( fav biskut ! )


sedang enak menjamu breakfast pagi dekat ofis hari ni
tiba tiba teringat zaman tadika dulu
hehehe

mengimbas mase lampau 18 tahun lepas ;p
dulu zaman kanak riang, zaman sekolah tadika
macam comel je
bukan macam je, memang comel doh! ;p
rindu je dengan zaman kecik dulu
comel gile! pendek je (mood perasan habis)

dulu mase kat sekolah tadika, pagi mesti cikgu bagi breakfast
dapat milo suam dengan biskut kotak tu
ape panggil ek biskut tu? biskut lemak ek?
haha entah
nikmat gile kot makan camtu

mase tadika dulu aku suke ponteng sekolah
hikhik
dulu sebelum masuk tadika aku join masuk class tadika along
tapi bile time aku kena pegi mesti tiap pagi aku nangis taknak
kelaka nye bile dengar mak cerita balik
tapi orang memang panggil aku 'kuat nangis'
hahaha

No comments: