Sunday, September 19, 2010

aidilfitri open house

genap seminggu lebih sudah kita menyambut hari raya
syukur kepada NYA

hari ni aku keja
biase lah sabtu pun kena keja
agak penat jugak walaupun pada malam tu aku dah tido awal
balik keja aku leh bantai tido lagi
haihh tido makan tido makan!! tu jela keja aku bile stress!!

becakap tentang rumah tebuka
hari ni ke rumah boyfie
untuk 2nd time aku melangkah ke selayang ku sayang
bukan topik 2nd time yang aku nak cita
cuma ingin bekongsi sedikit perasaan aku hari ni
terima kasih sangat sangat tehadap layanan mereka sekeluarga
perasaan ni yang aku tunggu selama ni
besyukur sangat sangat
:))

biase la aku
otw tu keja aku mencapap jelah!!


boyfie & si hensem aka anak buah


si kecik baru lepas kena marah dengan uncle chik die
sesi memujuk!! hehehe


selamat malam!

No comments: