Wednesday, September 1, 2010

merdeka & buka puasa

selamat hari merdeka ke 53!! :D

kita mula kan cerita dengan cita sedih dulu ye..

cerita sedih:
buat kali pertama aku nampak dengan jelas dan nyata perempuan kena ragut!!!
kesian sangat sangat!! tak dapat aku nak gambar kan perasaan sedih aku dekat orang tu!!
tak boleh nak bayang kalau aku kat tempat aunty tu!!
boyfie dah try kejar tapi mat motor bodoh tu dah pecut laju
mat dadah agaknya sebab dah tak perikemanusian mencuri di bulan puasa
tak sure melayu ke bangsa lain yang ragut
aunty, sorry sangat sangat tak dapat nak cam no plat tu!!
aku nampak muka sedih dia mintak tolong dengan kitaorang tapi motor tu lebih laju dari kereta
em bila datang balik kat sana aunty tu dah tak ada
kesian dia
:((

ok, cerita gembira:
hari ni dapat baju raya dari boyfie
baju kebaya
thanks to ramzul! :)
bukan baju untuk raya pun sebenarnya sebab kalau nak tunggu pakai masa raya lame sangat kan
so, pakai jelah sekarang


kaki pun dah penat kesane sini
masa untuk tido
selamat malam!

No comments: