Tuesday, September 14, 2010

cerita raya

selamat hari raya semua!!
tahun ni raya tak berapa nak meriah sangat
cuba untuk jadikan meriah tapi tetap rase biase saje
syukur alhamdullilah juga kerana dapat menyambut hari raya selama 23 tahun ni
hee :)
becerita tentang raya
1st day raya aku masih berada di kajang
aku selalu dibahan kerana mengambil cuti raya yang agak lama tetapi hanya balik ke kajang
salah ke??!! hahaha
aku saje untuk menghilangkan stress bekeja!
oh sambung balik pasal raya
hari raya jatuh pada 10hb besamaan dengan hari jumaat
jadi nya lepas ayah dan along solat jumaat baru kami sekeluarga berangkat ke melaka
lupa pula, aku masih punya kampung di jasin melaka
so tahun ni jatuh untuk beraya di melaka
hee sebenarnya mak bapak aku memang dari melaka la
nak raya pun senang sebab umah dorang ada lah jarak dalam 10 umah macam tu je
kalau taknak begaduh nak beraya di kampung mane kawen nt, korang cari la pasangan yang umah nya dekat dekat ye!
tapi aku tak kot :p

ni gamba malam raya
nak pegi open house kat umah uncle
pakai baju g opis ni :p

melaka agak panas actually
mungkin musim panas agak nya
raya ke-3 kami dah berangkat pulang ke kajang balik
itu pun sebab mak sudah start keja pada isnin tu

raya ke-4 pula aku dan 2 orang adik aku pegi bejalan ke lowyat
em masuk sg wang cari2 barang ape yang bes
pegi lowyat untuk repair phone aku yang dah lame sakit tu
dan pegi beli laptop adik & mp4 sekali
best jugak bile dah lama tak masuk sane
rase seronok tengok barang teknologi yang semakin canggih sekarang
laptop pun semakin murah
bukan macam zaman aku beli laptop dulu agak mahal jugak
ish!! haha

aku kena angkat laptop adik
ish aku kan kakak kata nya!
damn!



nak cerita sampai raya ke4 je
bye.

note: tahun ni still dapat duit raya!! terima kasih kepada kezen yang masih bagi tu ye :)

No comments: