Tuesday, December 16, 2008

things about me

  1. aku banyak cakap bile aku mula bercakap, most people said that la.
  2. i loveeee pink, cantik colour ni sebab nampak feminin. macam aku la kot. joke!
  3. aku suka tergelak tiba tiba time aku bercerita and gelak aku mesti kuat, pedulik kan haha!
  4. aku sayang te sangat sayang family aku. and aku suka bergaduh dengan adik aku yg sorang ni, ana nama nya. huhu
  5. i lovee my phone, sebab nya banyak pesanan ringkas yg amat berharga. message kekasih hati harusss di simpan.
  6. aku suka makan, bila aku happy aku makan, bila aku sedih pun aku makan. xtau la masa bila yg aku xmakan. orang kate aku dah chubby. aku tak kisah semua itu kerana aku masih diri aku even size badan aku nak berubah sikit pun. sikit ke? huhu
  7. aku punya satu hati yg punya satu orang bertakhta di dalam nya. pehh jiwang pulak.
  8. aku seorang yg kadang kadang amat degil bila sampai masa degil tu. ya! aku memang. aku amat keras kepala, kepala batu orang nya. tapi masa degil itu tak akan lama sebab i will back to normal. cam pesakit mental pun ada. hehe
  9. i have a dream. aku ingin kan sebuah rumah dan sebuah kereta hasil titik peluh aku sendiri. semua orang pasti ada impian juga kan.
  10. aku seorang yg malas. tunggu dulu. aku belum habis cakap. aku bukan malas dalam semua perkara. aku hanya malas untuk bangun ke class yg start pukul 830 pagi. haha! hai la lecturer, wat la class malam ke sedap sikit.

2 comments:

Maisarah Salleh said...

atyl..cantiknya page! macam mana nak cantik kan eh??? hehehe

atil said...

atyl edit kt part html
tuka code
hehe
nk cantik kn background