Friday, December 19, 2008

day out

hey, selamat malam.
seperti yg aku kata hari tu. aku nak upload hasil dari gathering semalam. maaf ya semalam aku letih and aku malas nak hadap laptop lelama hanya untuk upload gamba. hehe


seharian pegi klcc and lunch at madam kwans. grrr! mahal tapi makan xabis pula.




muka aku control nak makan ni. hahaha



okay, ni la perempuan perempuan aku yg aku cakap tempoh hari. sayang bangat sama mereka. huhu



gamba ni cam kelaka tapi aku nak letak juga. haha mari aku kenal kan. lane belakang dari kiri; syimir, nana and farah. lane depan pulak; intan, aku and umi.




ohh yea, ni gamba last. malas mau letak banyak.


besties,
we had so many moments.
ill always remember d love ;)

2 comments:

Unknown said...

padan la duit abis.
sape soh gatal mkn kat madam kwan.
ahahaha.

atil said...

ala ko jeles sbb ko xde kn
hahaha
tula
sape suh gatai datang lmbt