Monday, December 22, 2008

tagged by fau, fuzen.

1.Sertakan tiga keping gambar kamu yang kamu rasa paling seksi.
2.Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan, mungkin kamu rasa senyuman anda masa itu adalah seksi, sertakan!
3.Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi di mata kamu?
4.Tag 5 orang yang seksi.
5.Selamat menyeksikan diri!


1st picture

merasakan gambar ini seksi kerana jarang untuk aku membuat memek muka ku begini. haha



2nd picture

keseksian tidak semestinya terletak pada senyuman itu. keserasian antara kami menjadikan aku seksi di situ. hehe bole ke? ;)



3rd picture

senyuman melambangkan keseksian seseorang itu. adakah benar? ohh yeah, aku rasa ini seksi kerana ini juga melambang kebahagian aku ketika ini ;)



5 orang yang seksi di mata aku:

fara
syimir
umi
intan
nana


;)

2 comments:

amrarfazmn said...

huaaahahahaaaah.. ade blog ye..
xbagitau punn.. dussshhh!! ahah.. :P

atil said...

haha
ad la amir oit
br je ni