Tuesday, December 16, 2008

schoolmates and gasoline sg wang

ini alkisah rakan di bangku sekolah menengah
hehe *tegelak dulu*


mereka adalah seramai 5 orang ( si intan, nana, umi, farah and syimir )
6 orang termasuk aku
aku dan mereka bukan lah dr aliran class yg sama
mereka be 5 aliran sains tapi aku sorang te cicit class account pulak
aku sangka aku meminati accounting tapi itu tidak sama sekali kerana lama kelamaan aku semakin malas untuk menyusun atur kira kira
hahaha


kat sekolah, aku jumpa dorang semua time rehat or lepas sekolah je la baru dapat nak kecoh huru hara semua
time class, aku pasti keseorangan tapi adalah la jugak borak dengan wani (classmate aku)
aku seperti tak jadi diri sendiri
aku tidak jadi mulut murai di class sendiri
aku kurang bergaul dengan rakan class juga sbb class aku ramai cina lor
nape orang cina ramai suka account ek?
tahh, aku pn tak tau la
haha




alkisahnya, aku sudah lama tak ketemu mereka
gelak tawa mereka yg tak abis kecoh dah lama aku tak dengar
nak wat macam mana
lepas abis form 5, semua berpecah
semua nak busy je sampai sekarang
kiteorg hanya akan jumpa time semester break
itu pun klu jumpa la
haha *gelak lg*


hakikatnya,
aku rindu kan waktu di sekolah dulu
perangai gedik masing masing
kecoh sana sini, huru hara kat pudu plaza (mall kecik kenot dekat area tuition center aku, martin puduraya tu)
pantang berjumpa pasti kecoh sampai orang sekeliling memerhati
lagi lagi si umi dan nana
lawak mereka membuat aku saket perut menahan gelak
teringat kali terakhir kami berjumpa dan melepak di gasoline sungai wang
gelak sakan no..




korang semua jangan salah paham. ni gamba sebelum aku bertudung. hehe ini saje gamba dengan mereka yg aku ada.




ni gamba dengan dorang lg. rindu time ni!

5 comments:

ntahlantahla said...

ngee.. nana, intan umi.. 33 ni pon penah satu klas ngan aku.. hahaha.. kecuali ko n farah ni aku ta cam sape.. lalalala..

atil said...

haha
pape tah
lupe daratan btl

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
atil said...

ala jgn la bgitu
hehehe

atil said...

alamak
ak te remove mende la ni
maaf ye
tak disengaja kn