Wednesday, December 17, 2008

tomorrow

hari ni seperti biase. aku bangun lambat lg. nak jadi apa anak dara sorang ni. haha! selambat lambat aku bangun, tapi aku seperti biase masih menguruskan hal rumah. aku mengemas sana sini. bajet aku rajin la kn. hehehe

sekarang almost tiap hari aku memasak. pehh cakap macam la aku masak sedap. haha tapi hakikatnya memang aku masak. sejak semester break ni kan, mak aku dah bagi kerja baru untuk aku kat rumah ni. tapi aku tak merungut sebab disamping aku memasak aku leh improve skil masak aku tu. sedap ke tak, pedulik kan la. dari tak reti apa.

ohh ya, hari ni seperti biasa jugak bosan dah tahap apa tah. ada dia macam xde. oops. xde la. camni la keja aku tiap hari. hadap tenet, sikit sikit tenet. lama lama aku jadi rabun cam sorang mamat ni. hey, you know who you are ;)

bebalik la pada topic aku 'tomorrow'. esok aku nak hangout dengan semua perempuan perempuan aku. haha horey! mari kita enjoy!

akan ku upload gambar hasil dari pejumpaan kami hari ini nanti.

No comments: